středa 13. prosince 2017

# Figurka

Slovo úvodem

Naposledy jsem "první článek" psala před 4 roky, když jsem začínala psát svůj první "opravdový" blog. Ono "opravdový" asi znamená, že nešlo o pubertální deníček plný negativních myšlenek, ale naopak jsem snad alespoň částečně dokázala představit svou osobnost z různých úhlů zájmů.

Na tento blog (https://zezivotafigurky.blogspot.cz/) jsem již rok nic nenapsala. Asi to sem tam potká každého volně píšícího člověka a někdy to takto neskončí. Většinou však se člověk odhodlá blog vzkřísit, napíše pár článků a zápal pro věc uhasne navždy. 

Upřímně doufám, že sem tam ještě článek zveřejním, ale zároveň mám pocit, že jsem někde jinde, že hlavní zájem se přesunul právě na tento nový blog, že chci lidem předávat jiné snad neméně osobní informace, že můj život se vyvinul někam jinam, že na ten fakt musím nějak reagovat, že to chci vykřičet do celýho světa, že je to tak a ne jinak, že musím přijmout tuto skutečnost, že....,že...,že... :)

Spousta částí mého já (z doby před rokem a více) zůstala stejných, ale už netvoří jeho většinu. 

Stále...:
  • chodím na cony (většinou na scifi a fantasy, již minimálně na japonsky zaměřené)
  • tančím swing
  • miluji knihy
  • mám černou čarodějnickou kočku
  • nenosím kalhoty
  • swapuju
  • ráda dělám lidem radost
  • sním :)

Nově....:
  • bydlím a pracuji v Brně
  • kromě kočky se mnou žije i přítel (nebo já s ním nebo my s kočkou :D)
  • mám dokončeno magisterské studium humanitního oboru a studium Arteterapie v rámci celoživotního vzdělávání
  • vařím skoro každý den
  • utrácím každý měsíc pořádný kus své výplaty, abych si plnila materiální sny :D
  • shromažďuju knihy, ale nestíhám je číst
  • víc cestuju
  • jsem přeborník v secondhandech
  • si nekoušu nehty a mám víc kosmetiky než jen řasenku a tužku na obočí
  • se oblékám více elegantně, ale zároveň někdy kombinuju páté přes deváté
  • mi je více jedno, zda si lidé o mně při prvním setkání myslí na základě maličkostí špatné věci
  • se učím relaxovat 


3 komentáře:

  1. Super :) Ráda tento Tvůj nový blog budu sledovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3 Tlačítko pro sledování je úplně vespod blogu. :)

      Vymazat
  2. Jako váš blog je fakt super. :) Kdybyste byla někdy na Valašsku, dejte vědět a podnikneme něco společně. Taky mě hodně zajímá historie, stará móda a tak. A k tomu teda ještě tak trochu vařím a píšu. A kdyby vás Valašsko nezaujalo, tak vás nasměruji sem, kde jsou fakt super články, které vám ukážou, že sem prostě chcete jet. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: